E Twinning Project: To bee or not to bee…it depends on us!

Gli alunni delle classi I C/Manzoni e I B/Marconi, Scuola Primaria, hanno contribuito a realizzare il logo del progetto e twinning “To bee or not to bee… it depends on us!”. Un lavoro collaborativo, che ha coinvolto tutti i paesi partner e coordinato dall’insegnante Monia Bagnardi del Primo Istituto Comprensivo “De Amicis -Milizia”, Oria.

The pupils of classes of the Primary School, explicitly of Class I C  at “Manzoni” and class I B  at “Marconi”, have contributed to the creation of the e-twinning project logo “To bee or not to bee… it depends on us!”: a collaborative work, which involved all partner countries and was coordinated by the teacher Ms. Monia Bagnardi of the Primary School “De Amicis -Milizia”, Oria in Italy.